[Tajfutas] HOB helyzetjelentés

Pap Attila papattila at petrolterv.hu
2013. Már. 21., Cs, 12:47:06 CET

"Lehet, hogy kocsival nem tanácsos útnak indulni, utazzunk inkább vonattal,
minél korábbi indulással, mert lehet, hogy késésekre kell számítani."

Ez ugye vicc volt???

A késések órákban mérhetők ilyen esetekben, hóátfúvásnál vagy egy esetlege
felsővezeték szakadásnál. Menjen vonattal az, akinek nincs jobb dolga
pénteken napközben. Vagy aki szeret a tömegben zötyögni és kétszerannyi időt
szánni az útra, mint amennyi autóval lenne.

Egyébként a múlt csütörtöki helyzet után szerintem jogos az aggodalom és a
folyamatos helyzetértékelés.

Üdv,

PA

  _____