[Tajfutas] Tavaszi Spartacus Kupa elhalasztva!!!

Hajdu Kálmán hmarcell at startadsl.hu
2013. Már. 20., Sze, 12:03:38 CET

Nem értelek, ne haragudj:

http://www.facebook.com/photo.php?v=10151540604241093&set=vb.298090296092&type=2&theater

-- Eredeti üzenet --

Sziasztok, Most volt időm elolvasni ezt a nagyon tartalmas levelezést és azt kell mondjam irjam, hogy Krasznai Orsin és néhány rövid kommentálón (tőlük előre is bocsánatot kérek!) kivűl minden hozzászóló, nyugodtan fogja be a száját.  Rendkívüli módon fel vagyok háborodva a hozzászólásaitokon és a "poénkodásokon" az elmaradt Spari kupa témában.  Én a családommal Mocsán, Tata mellett lakom s Pesten a Váci úton dolgozom.  Aki megnézi a falunk elhelyezkedésést láthatja, hogy mi bőven kaptunk az M1-et leállító időjárásból.  Csütörtökön, 14.-én budapestről, egészen véletlenül dél után 1-kor indultam haza s egy rövid tatabányai kanyar után 3kor voltam a lakásunkba.  Mivel multi cégnél dolgozom, volt még egy kis munkám s mikor este 6 kor el akartam indulni a fiamért Tatára a falunk után 100 méterrel már beragadtam a hóba.  Magas építésű az autóm és van még mindíg téli gumi rajta, de a kb 70 centis hóval nem tudtam mit kezdeni!!  A falunkból egy, az elakadt autósok mentésére indult traktor húzott engem is ki a hófalból s utána ment vissza a másik kb 20-25 már elöttem bent ragadt autóért.  Mivel a falunk ettől a pillanattól megközelíthetetlennek lett nyilvánítva, a fiam 2 napig egy ismerősünknél lett elszállásolva Tatán.   Ha valaki a a budapesti fűtött otthonából, gyenge kifogásnak találja a verseny lemondásában, az időjárási viszonyokra való hivatkozást, annak nyugodtan tudtam volna ajánlani, hogy induljon el a verseny irányába s tapasztalja meg milyen napokig a hó fogságában az autóban ragadni. Én is futottam már 15-30 centi hóban s igen elképzelhető, hogy az erdőben nem is volt sok hó, de a helyszín megközelíthetetlen volt még szombaton is!  Egyébként a nagy poénkodás és a múltban is esett már hó sztorizgatás helyett, ki kellett volna menni az autó pályára, segíteni az autókat, kamionokat egyenként kiásni a rendőröknek, tűzoltóknak, vagy netalán úgy tenni mint a falunkban mi is tettük, hogy meleg teát, zsíros kenyeret osztani a hóban rekedt embereknek.  Valaki, talán pont Krasznai Orsi csatolt egy képet a Környe-Tatabánya útról, az nem photoshop-os kép volt, az a valóságot adta vissza, nálunk az úton, a hókotrónak csak teteje látszik ki a hófalból (ezt az utat még ma sem tudták megnyitni) s szerintem Környe után az utak, amik a versenyre vezettek volna, ugyanígy néztek ki még szombaton is.  Üdv, Feri