[Tajfutas] mindennapos testnevelés az iskolákban, alighanem valóban jelenthetne a tájfutás nagyobb óraszámban történő tanrendbe illesztése az iskolai testnevelésben

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Már. 19., K, 15:19:16 CET

Sziasztok!

Szövetségi szintű lépéseket már tettünk, de ez egy komplex téma.

Tájfutást tartani ugyanis nem tud csak úgy magától a testnevelő. Vagy
egy klub segítsége kell hozzá, ami korlátozott lehet, mert a tájfutók
jellemzően GDP-t termelnek munkaidőben, vagyis dolgoznak. Vagy képezni
kell hozzá a tesitanárt, és olyan oktatóanyagokat adni, amivel minél
kisebb előkészítéssel levezényelhető a tájfutó jellegű tesióra - de
ezek meg pénzbe kerülnek, és meg kell teremteni a forrásukat.

Egy 4-5 fős csapat dolgozik az MTFSZ-ben az ügyön.

Üdv,
Skuló Marci