[Tajfutas] Salgó Kupa pályaadatok

Goldmann Róbert grobi at nograd.net
2013. Már. 17., V, 13:41:06 CET

Sziasztok!

Felkerültek az MTFSZ honlapra a jövő vasárnapi (március 24.) Salgó Kupa
pályaadatai.

http://mtfsz.hu/megjelenites/versenynaptar/showevent.php?event=5560

A nevezni még lehet az sdsnevezo at gmail.com címen. A pályák benyomtatását
pénteken tervezzük, ezért jó lenne ha legkésőbb csütörtökig beérkeznének
a nevezések, de korlátozott számban azért ez után is tudunk majd
nevezéseket fogadni.

A korábban megjelent értesítőben véletlenül elírtam a Medves Hotel
uszoda, szauna, tekepálya, tornaterem. biliárd együttes igénybevételi
díját. Ennek ára helyesen 990 Ft. (Az értesítőben már javítva) Köszönöm
Popeynek az észrevétel.
Arra felvetésre, hogy a verseny után egy kondér, vagy katlan
babgulyással látjuk -e az indulókat vendégül nem tudom a helyes választ,
de aki eljön majd meglátja :-)

Szeretettel várunk mindenkit a versenyünkön!

Robi