[Tajfutas] mob fair play díj

Magyar Szektorlabda Szövetség gombfoci at gombfoci.hu
2013. Már. 15., P, 19:25:53 CET

Kedves István!

Gratulálok Eszternek a nagyszerű sportemberi magatartásáért, és Nektek is,
hogy ilyen szellemben nevelitek a fiatalokat!

Ezen felbátorodva szeretnék Nektek javaslatot tenni arra, hogy „legyen
Eszternek egy párja”, és Takáts Györgyöt, az X2S TEAM tagját is
terjesszétek fel hasonló elismerésre. Azért gondolom, hogy Ti tegyek
javaslatot, mivel az eset a Ti versenyeteken (a Dobogókői Hegyi Maratonon)
történt, 2012. november 24-én.

Aki nem ismerné a sztorit: a verseny 15. kilométerénél oly szerencsétlenül
csúsztam meg a nedves domboldalon, hogy kificamodott a bokám, és el is
tört. A balesetnél épp a közelemben futott Takáts Gyuri, aki látva, hogy
nagy a baj, feladta a versenyt, hogy segíthessen. Levetette futófelsőjét,
és alám terítette, hogy fel ne fázzak, majd segítségért ment. Amikor
eredménnyel járt, visszajött, hogy irányítsa a mentőket az erdőben. Mintegy
két órát vigyázott rám, míg orvos kezébe nem kerültem.

Azt hiszem, ő is megérdemli, hogy megismerjük a nevét!

Barátaimnak üzenem, hogy hála a gyors és szakszerű orvosi beavatkozásnak
rendbejött a lábam, és már elkezdtem edzegetni. Hamarosan kipróbálom magam
egy rövidebb távon.

Horváth Imre