[Tajfutas] Tavaszi Spartacus Kupa elhalasztva!!!

Kerényi Dénes dkerenyi at qualiplan.t-online.hu
2013. Már. 15., P, 18:25:36 CET

Nagyon hozzászoktunk a technika mindenhatóságához, és ha néha - mint
most - kiderül, hogy milyen aprók vagyunk mi emberek (jelen esetben a
természet erőihez képest), megy az anyázás, egymásra mutogatás.
Leginkább persze azok mutogatnak, anyáznak, vicsorognak, osztják az
észt, akik bent ülnek a szobában, a számítógép mellett.

És még valami: ha cápa van a vízben, akkor igenis meg kell tiltani a
fürdést! Akár megérti a fürdőző, hogy az ő érdekében, akár csak a ...
jogai korlátozását látja benne.

üdv  D