[Tajfutas] Tavaszi Spartacus Kupa elhalasztva!!!

László Pap paplaco56 at gmail.com
2013. Már. 14., Cs, 23:31:12 CET

 Ilyet még nem éltem, hogy teljes járműtilalmat rendelnek el a hatóságok
bárhol is Magyarországon.
Azt hiszem 87-ben sem rendeltek el semmit. Itt Budapesten minden meghalt.
Szandikámat bevittem az oviba, de a daduson kivől senki nem volt ott. A
villamossíneken 40 centi tömör hó állt. De nem is tudott menni senki sehova!
Délre kisétáltam a 14. kerületbe a munkahelyemre. Ott sem volt senki. Pár
nap múlva muszáj volt behozni az elmaradt munkákat. :) Rég volt.
Nézzétek meg inkább a filmet, amit Kelemen Janó küldött, és gondolkodjatok!

Lacó