[Tajfutas] Spari kupa és minden más

Spartacus Tabáni tabanispartacus at gmail.com
2013. Már. 14., Cs, 17:50:20 CET

Kedves Tájfutók!

Nehéz döntés volt lemondani a Sparit, hiszen, mint minden más versenyen,
itt is sok volt a készülődés, szervezői munka.
Biztosak lehettek benne, hogy mi sajnáljuk a legjobban. Megpróbáltunk
kimenni a helyszínre, de keresztbe fordult az autó odafelé menet.
Én személy szerint nem szívesen vállalnám a felelősséget azért, ha valaki
útnak indulna, de nem érne oda a versenyre!

Üdv:
Tabáni Spartacus

És egy teljesen külön megjegyzés: szerintem jó lenne, ha nem feltételeznénk
egymásról folyton a legrosszabbat, illetve, ha valami gondunk van, érdemes
közvetlenül az illetékest felkeresni a problémánkkal.
Vagy, ha ez nem megy, legalább számoljunk el 10-ig, mielőtt olyanokat
írnánk egy sokak által olvasott listára, amit utána megbánunk.

Üdvözlettel:
Gyalogné Dobróka Anett