[Tajfutas] SOS, pedofil tartalom

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Már. 14., Cs, 15:45:09 CET

Sziasztok!

Sódor István címét meg tudná adni valaki? Vagy még jobb lenne rögtön
továbbítani neki, amit most közlök:

Eddig már számtalan Szita Bence halálával visszaélő reklám tartalmú
üzenetet kaptam a Facebook-on. A legutóbbi már annyira felháborító,
mellesleg törvénybe ütköző, hogy tanácsot kell kérnem, mi a teendő ilyen
esetben. Sem jelentésre, sem törlésre nem látok lehetőséget a facebook-on.
Semmi esetre sem fogom megosztani, tudom, hogy azt nem szabad, mert akkor
ellenem indulhat eljárás. Vigyázzatok, bizonyára más is megkapja, nehogy
megosszátok. Tudomásom van ilyen ügyről, ahol az ellen indult meg eljárás,
aki megosztotta.

Egyébként pár perce, negyed 4 körül érkezett.

A szöveg:
Tibi atya már az interneten! ***.tibiatya.hu
(A www helyett 3 csillagot írtam)

Üdv:
Gerzson