[Tajfutas] Néhány rangsorpont a Tájfutó Maratonon

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Már. 13., Sze, 14:07:37 CET

Eddig négyen válaszoltak, akiknek ezúton köszönöm, és kérem, hogy más már
ne válaszoljon. Azt válaszolták 4-en, hogy jól számoltam, és így
megnyugodhattam, mégsem érdemtelenül vannak papírjaim arról, hogy tudok
számolni.

Abban az egyben tévedtem, hogy nem ez volt az összes, de a célban
kifüggesztett eredményben csak 7-en voltunk. A másnap megkapott teljes
eredménylistából kiderült, hogy volt még egy 8., aki azonban csak 1 perccel
maradt le a 7.-től. Úgy látszok, nemcsak a pályán volt a tőle megszokottnál
jóval lassúbb, hanem a dugókáját is talán késve olvastatta ki.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson