[Tajfutas] iskolai VB

Tóth Eszter t_eszter at t-online.hu
2013. Már. 10., V, 23:24:46 CET

Nagyon megtisztelő Telkit potenciális lehetőségként megemlíteni, de sajnos pénz itt sincs. Az 5 egy korcsoportú gyerek is csak 2 év múlva lehetne esedékes, de a mai iskolarendszerben erre se látok sok esélyt.  A korcsoportokat elnézve a 8 ill. 6 osztályos gimnáziumokban kellene keresgélni.

Üdv. Tóth Eszter