[Tajfutas] térkép

fehérfecó (ztc) zala.ztc at zalaszam.hu
2013. Már. 8., P, 07:31:32 CET

Kedves Oszi!

Valóban rosszul fogalmaztam. Elnézést kérek Tőled!
Ott egyes számban kellett volna írnom.

(Azt azért megjegyzem, hogy nem mindenki tudja kikről írtam – és nem is ez volt s célom, hogy nevesítsek. A lényeg a példában van, sajnos a példa valós és nem egyedi.)
(az utolsó mondatodra reagálhatnék, de nem teszem, mert ezek szerint nem ismersz, max hallomásból)

üdv
Fehér Ferenc