[Tajfutas] Térképkiadási szabályzat módosítási javaslat

Holluby Andras hollomester at freemail.hu
2013. Már. 7., Cs, 18:05:31 CET

Na de arra is kíváncsi lennék, hogy miért ír Szieberth Peti idegen nyelven, ami aztán Google fordítóval magyarítva, egy meglehetősen barokkos magyarságú levelet eredményez!?

 Ezt a hülyeséget azért kíváncsi lennék ki mondta!?Nyugodtan kimehetsz egy alaptérképpel, vagy egy fehér lappal és megcsinálhatod bármelyik területet és egyetlen magát mindenhatónak tartó megyei szövetség sem tehet ellene semmit! Mozsár