[Tajfutas] Tájfutó Maraton határidő utáni kedvezményes nevezési lehetőség

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Már. 7., Cs, 04:41:50 CET

Sziasztok!

Hol lesz végül a VK a Tájfutó Maratonon? Sem a kiírásból, sem az
értesítőből nem derül ki. Az értesítő szerint
"a herendi majolikagyárhoz bevezető bekötőúton érhető el". A majolikagyárat
azonban sem a túristatérképen, sem a műholdas térképen nem találom, aki
tudja, hol van, közölje legyen szíves. Annyi segítséget kapunk még a
megközelítéshez, hogy a 8-as útról a letérést bója jelzi majd. Ennek
értelmében aki vonattal utazik, az állomásról induljon el déli irányba a
8-as útig, utána nyugatnak fordulva a 8-as úton gyalogolva keresse meg a
bóját? Miért nem lehet megadni a koordinátákat, vagy más egyértelmű,
nemcsak autósokat, hanem tömegközlekedőket is segítő útmutatást?

A kiírásban az van, hogy mindkét futam tömegközlekedéssel megközelíthető.
Ennek ellenére voltam annyira óvatos, hogy megbeszéltem autós segítségét az
eljutáshoz. Viszont a Herendről a VK-ba történő eljutás útvonalát így is
tudni kellene ahhoz, hogy hová beszéljem meg Herenden a találkozást. (A
második vasárnapi futamra, mert csak arra neveztem.)

Üdv:
Kéri Gerzson