[Tajfutas] Térképkiadási szabályzat módosítási javaslat

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2013. Már. 5., K, 09:19:26 CET

Ez a 2011-ben már elfogadott szabályzat rendkívül káros, mert egy
megtépázott tekintélyű grémium tévúton járó pótcselekvésének írásba
foglalt dokumentuma.
Értelmetlenül indokolatlan követelményekkel akadályozza a
térképkészítést. Ugyanakkor semmiféle konkrét szankcióval nem tartja
vissza a térkép kalózokat.

Egy szabályzat alkotónak eszébe juthatott volna az adminisztratív
kötelezettségek eszkalálása helyett a térképkészítési munka ösztönzésére
is gondolni.

Apropó hol találhatók a Térképbizottság munkaterveinek és éves
beszámolóinak dokumentumai?