[Tajfutas] Térképkiadási szabályzat módosítási javaslat

Tóth Károly toth.karoly1 at upcmail.hu
2013. Már. 4., H, 22:53:35 CET

Nem hiszem, hogy egy sportági szabályzat felülírhat jogszabályokat.
Ha én létrehozok egy szellemi terméket, hadd döntsem el, hogy mikor, kinek, milyen feltételekkel kínálom fel megvételre, illetve hasznosításra, felhasználásra. Lehet, hogy nekem a jövőben is terveim vannak az adott térképpel, és nem akarom, hogy a saját versenyünket követően bárki bármikor a hozzájárulásom nélkül felhasználhassa.
Egyetértek Mozsival. Remélem, ez a szabály tervezet soha nem fog  átmenni a kötelező szűrőkön. Persze aki csak használni akarja a térképeket, készíteni nem, annak jó lenne. A következő képtelen ötlet az lehetne, hogy egységesen még az árat is meg lehetne határozni.

Tóth Karesz