[Tajfutas] Meghívó "Az örök ifjúság vize" című mesetekergésre

Baila vidrum bailavidrum at gmail.com
2013. Már. 3., V, 09:42:39 CET

"Az örök ifjúság vize"

> Mesetekergés 4-től 99-éves korig
> Március 10-én vasárnap 10 és 11 órától a
> Mesemúzeumból indulva

Gyere tekeregni a Budai vár oldalába! Hallgasd meg a
Mesemúzeumban<http://goo.gl/maps/a2t9q> az
indító mesét Gregus Lászlótól (Gárembucka <http://www.garembucka.hu>,
napos-holdas mesemondók), ezután családoddal  indulj útnak és járd végig a
meseösvényt, aminek különböző pontjain megelevenítjük neked a mesét a
Bailavidrum
csapattal <https://www.facebook.com/Bailavidrum>. Tedd próbára magad,
találd meg a segítőidet és végül nevess Tündér Ilonával az aranyhídon! Ha
nem találkoztál még velünk, kedvcsinálónak nézd meg ezt a
videót<http://youtu.be/6w27xF8IVo8>, vagy
az előző mesés tekergéseken készített
fotóalbumainkat<http://picasaweb.google.com/bailavidrum>
.

Hogy igazi, saját élményben legyen részed, a meseösvényre 3-5 perces
követési idővel fogunk csapatokat indítani. (Az önszerveződéssel létrejövő
csapatok javasolt létszáma 1-2 család, max. 10 fő). A mesemondás után, amíg
várakozol az indulásra, játszhatsz bent a múzeumban. Ha a meseösvényen
utoléred az előtted járókat, még a mesehelyszín előtt csatlakozz hozzájuk,
vagy várj türelmesen!

A programon való részvételhez *ezen a linken
regisztrálj*<https://docs.google.com/forms/d/1WGlYWxus7YCPyyNeiAVpu_JHVWbEdeju1GONZL7phWU/viewform>
 majd a helyszínen *válts jegyet a
Mesemúzeumba*<http://www.mesemuzeum.hu/node/5#latogatoiinformaciok>
. A nevezést március 7-én csütörtökön délben lezárjuk és a részletes
információt a lebonyolításról akkor kapod meg, ha megadod az e-mailcímedet.

Mit hozz magaddal:
- Tavaszi meleget
- Esőűző kabátot
- Elemózsiát, gyümölcsöt és ivóvizet

Kérjük:
- Vidd jó hírét eseményünknek, szerte a világban, küldd tovább
ismerőseidnek ezt a meghívót
- Keress Facebookon <https://www.facebook.com/Bailavidrum>*,* vagy írj egy
e-mailt feliratkozás tárggyal a bailavidrum at gmail.com címre, hogy
automatikusan értesülj programjainkról