[Tajfutas] Fwd: HJN Megyei Hosszútávú Bajnokság és Eger Kupa I. elmarad!!

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2013. Már. 1., P, 23:31:45 CET

  A STRATÉGIAI TERV valószínüleg hibás! Új utakat kell keresni ! Mint az olimpiánál: a faluk, városok jelentkezzenek , hogy náluk legyen megrendezve a verseny! (persze előbb meg kell ismertetni  velük! LÁSD: MÓRAHALOM!!!)   vagy: CIKKEK MEGJELENTETÉSE :      A TÁJFUTÁS (tájékozódási sport) JÓTÉKONY HATÁSÁRÓL AZ                EMBERRE ÉS A TERMÉSZETRE!!!   Popey ilyen cikkeket írj! :-) GADÓ GYURI TV előadás /interneten megostással még nagyobb horderejü- , stb.  ViPi                                -- Eredeti üzenet -- Feladó: Vajda Zsolt Tamas <matri at freemail.hu> Címzett: Cserteg István <cserteg.istvan at chello.hu>, Cserteg István <cserteg.istvan at chello.hu>, <tajfutas at lazarus.elte.hu> Elküldve: 2013. március 1. 22:16 Tárgy : Re: [Tajfutas] Fwd: HJN Megyei Hosszútávú Bajnokság és Eger Kupa I. elmarad!!   Mi ezzel a problémával már 3-4 éve küzdünk, mert mi konkrétan kivagyunk tiltva a bringával  a magyar erdőkből a madarak és növények miatt, amik nyilván az általunk használt utakon nőnek! MAgyar XXI. századi természetvédelem!   Puffy "Cserteg István" <cserteg.istvan at chello.hu> írta:     Amig a közlekedés aránytalan akadályozása miatt a parkversenyeket is be nem tiltják!CSIOn 2013-03-01 16:34, Zentai József wrote:  Én a mai naptól MADÁRÍRTÓ leszek. (veszek puskát, pisztolyt, vagy előveszem a hangtalan gyerekcsúzlimat és madáriasztásba kezdek.  Ha sikerül elriasztanom őket a vidékről, akkor vajon mit mond majd X Y. ...,.mire fog hivatkozni.   Hiába szóltam az elmúlt évben többször is a listán a terepengedélyeztetéssel kapcsolatban ,valahogy mindenki füle elmehetett a dolog. És, ez még csak kezdett !   2012 nyarán azt mondták az elmúlt évi második félévi bekeményítés -területletíltások- idén januártól enyhülni fognak.   Igen, a túrázók a kvadosok, terepbicajosok részéről enyhült is, hisz eddig pl. minden TTÚRA verseny kapott rendezési jogot a Mátrában!    Kérdem én ,vajon a  túrázók útvonala mentén nem csicseregnek a madarak ? Nem zavarják őket az arra gyaloglók?(ma már a túrán indulók legalább az egyharmada  fut a terepen). .    A Mátrában is élértük, hogy néhány időközben jól kitanított,-iránytűje nélkül eltévedt-, környezetért felelős (?!,!?!), a sportolástól erősen elhatárolódó hivatali ember, hatalmát fitogatva az EMBER helyett a fűzfütyűlőket, avarban költőket(?!) az életterük jelentős részét a levegőben töltőket részesíti velünk szemben előnyben.    Gratulálok nekik, csak így tovább. Kivánom nekik is nőljön ki szárnyuk, gondolkodjanak továbbra is ilyen madárszemléttel, hátha még magasabbra fognak kerülni a ranglétrán. De minél magasabbra kerülnek, onnan szárny nélkül, aztán nagyott lehet majd a földre zuhanni.    Tavaly az egyik Domonyvölgyi terepfutó versenyt is letiltották, hétvégén meg újra engedélyezték. Vajon mi történhetett azóta a Domonyvölgyben. Kihaltak a térségből a madarak?!   Vagy lehet csak annyi történt, hogy az új vezetésű Futapestnek nagyobb lett az érdekérvényesítő képessége.     Bocs a fenti kirohanosomért, de amikor a fenti esetet megemlítettem néhány átlagembernek, mind elnevette magát.!  Én is mosolyogtam, nevettem, csak én másképpen, KÍNOMBAN.    Úgy látszik 2013-ban ki fog szorulni az erdőből a sportág, és csupán a rövid távú városi (spirnt)parkversenyek sorozata marad majd meg.     Szebb Napot Mindenkinek! Popey         ----- Original Message ----- From: Kelemen János To: tajfutas at lazarus.elte.hu Sent: Friday, March 01, 2013 3:32 PM Subject: Re: [Tajfutas]Fwd: HJN Megyei Hosszútávú Bajnokság és Eger Kupa I. elmarad!!   Sziasztok, Én már régóta nem koptatom a futócipőmet az erdőben a fa eresztékeim "nyikorgása" miatt. Csak külső szemlélő és néha fotós vagyok egy-egy versenyen. Ez alapján azt tudom mondani, hogy a tájékozódási futónak alig van "hangja" az erdőben (most nem a célról beszélek). Kicsit liheg, kicsit szuszog, pár ágacska eltörik a lába alatt oszt slussz. Ha terepszínű ruhában versenyeznének még "lopakodónak" is hívhatnám őket. Üdv, HN        _______________________________________________Tajfutas mailing listTajfutas at lazarus.elte.huhttp://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas  _______________________________________________ Tajfutas mailing list Tajfutas at lazarus.elte.hu http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas                 Amig a közlekedés aránytalan      akadályozása miatt a parkversenyeket is be nem tiltják!            CSI                  On 2013-03-01 16:34, Zentai József wrote:                                Én a mai naptól MADÁRÍRTÓ          leszek. (veszek puskát, pisztolyt, vagy előveszem a hangtalan          gyerekcsúzlimat és madáriasztásba kezdek.       Ha sikerül elriasztanom őket a          vidékről, akkor vajon mit mond majd X Y. ...,.mire fog          hivatkozni.             Hiába szóltam az elmúlt          évben többször is a listán a terepengedélyeztetéssel          kapcsolatban ,valahogy mindenki füle elmehetett a dolog.      És, ez még csak kezdett !             2012 nyarán azt mondták az elmúlt          évi második félévi bekeményítés -területletíltások- idén          januártól enyhülni fognak.             Igen, a túrázók a kvadosok,          terepbicajosok részéről enyhült is, hisz eddig pl. minden          TTÚRA verseny kapott rendezési jogot a Mátrában!              Kérdem én ,vajon a  túrázók          útvonala mentén nem csicseregnek a madarak ? Nem zavarják őket          az arra gyaloglók?(ma már a túrán indulók legalább az          egyharmada  fut a terepen).      .              A Mátrában is élértük, hogy          néhány időközben jól kitanított,-iránytűje nélkül eltévedt-,          környezetért felelős (?!,!?!), a sportolástól erősen          elhatárolódó hivatali ember, hatalmát fitogatva az EMBER          helyett a fűzfütyűlőket, avarban költőket(?!) az életterük          jelentős részét a levegőben töltőket részesíti velünk szemben          előnyben.              Gratulálok nekik, csak így          tovább. Kivánom nekik is nőljön ki szárnyuk, gondolkodjanak          továbbra is ilyen madárszemléttel, hátha még magasabbra fognak          kerülni a ranglétrán. De minél magasabbra kerülnek, onnan          szárny nélkül, aztán nagyott lehet majd a földre zuhanni.              Tavaly az egyik Domonyvölgyi          terepfutó versenyt is letiltották, hétvégén meg újra          engedélyezték. Vajon mi történhetett azóta a Domonyvölgyben.      Kihaltak a térségből a          madarak?!        Vagy lehet csak annyi történt,          hogy az új vezetésű Futapestnek nagyobb lett az          érdekérvényesítő képessége.                    Bocs a fenti kirohanosomért,            de amikor a fenti esetet megemlítettem néhány átlagembernek,            mind elnevette magát.!  Én is mosolyogtam, nevettem, csak én            másképpen, KÍNOMBAN.              Úgy látszik 2013-ban ki          fog szorulni az erdőből a sportág, és csupán a rövid távú          városi (spirnt)parkversenyek sorozata marad majd meg.                            Szebb Napot Mindenkinek!          Popey                                            ----- Original Message -----         From: Kelemen János                To: tajfutas at lazarus.elte.hu                Sent: Friday, March 01,          2013 3:32 PM        Subject: Re: [Tajfutas]Fwd:          HJN Megyei Hosszútávú Bajnokság és Eger Kupa I. elmarad!!                        Sziasztok,        Én már régóta nem koptatom a            futócipőmet az erdőben a fa eresztékeim "nyikorgása" miatt.            Csak külső szemlélő és néha fotós vagyok egy-egy versenyen.            Ez alapján azt tudom mondani, hogy a tájékozódási futónak            alig van "hangja" az erdőben (most nem a célról beszélek).            Kicsit liheg, kicsit szuszog, pár ágacska eltörik a lába            alatt oszt slussz. Ha terepszínű ruhában versenyeznének még            "lopakodónak" is hívhatnám őket.        Üdv,        HN                                    _______________________________________________        Tajfutas mailing list        Tajfutas at lazarus.elte.hu        http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas                              _______________________________________________Tajfutas mailing listTajfutas at lazarus.elte.huhttp://lazarus.elte .hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas          _______________________________________________Tajfutas mailing listTajfutas at lazarus.elte.huhttp://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas   _______________________________________________Tajfutas mailing listTajfutas at lazarus.elte.huhttp://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas