[Tajfutas] Válasz: felháborító

Zoltan.Fekete at kh.hu Zoltan.Fekete at kh.hu
2013. Jún. 25., K, 09:23:01 CEST

Üdv!

Az említett verseny tavaly került először megrendezésre - tavaly sem telt
be a 300-as limit, talán ha a fele voltunk összesen.
A felszíni útvonal végig jelzett turistaútvonalakon halad - nagyrészt ott,
ahol pár éve mi is több OB-n vehettünk részt - a föld alatti szakasz pedig
a bárki által látogatható jól kiépített, útvonalon vezet Jósvafőtől a
Vörös-tói kijáratig - az átfutás idejére (kb 30 perc) a gyalogos látogatás
szünetel.
A plafon egyáltalán nem alacsony, nem lógnak be a cseppkövek, azokban
semmiféle kár nem keletkezik. Cipőválasztást a nedves beton miatt kell
megfontolni, ami esetleg csúszós lehet egyes cipőknek.
(edzőciő/terepfutó cipő)
Kötelező egy (fej)lámpa is, ezt ellenőrzik.
Amúgy pedig egy nagyon jó kis verseny - a szervezők sem akárkik!

Fekesz