[Tajfutas] TÁMOP 6.1.2

fehérfecó (ztc) zala.ztc at zalaszam.hu
2013. Jún. 24., H, 15:58:09 CEST

Rossz a megfogalmazás!

Szabályosan lehetett nyerni. Csak túl sok pályázat érkezett, és mind az első napon. Ahogy a postás letette az asztalra, úgy kaptak a pályázatok sorszámot.
A túl sok igény miatt csak egy részét támogatták első körben, viszont ígéretükhöz híven bővítették a forráskeretet, így további pályázatok is nyerhettek.

fehérferenc