[Tajfutas] TÁMOP 6.1.2

fehérfecó (ztc) zala.ztc at zalaszam.hu
2013. Jún. 24., H, 15:32:26 CEST

Sziasztok!

Az Új Széchenyi Terv TÁMOP támogatási rendszerében a fenti kódszámú pályázati kiírásban az 1328/2013. (VI.12) Kormány határozattal jóváhagyott keretemeléssel újabb pályázatok kerülnek a tartalék listából visszaemelésre. Azon sportegyesületek akik nem nyertek az első körben, de pályázatuk tartaléklistára került, bizakodhatnak a pozitív elbírálásban (gyakorlatilag automatikus a pályázat, tehát nyertes mindenki).
(én pénteken kaptam pozitív jelzést, e-mailen, a pályázatom sorszáma 1478)

üdv
fehér ferenc
ztc