[Tajfutas] KOB döntő eredményeinek korrekciója

Kalman Kinde kalman.kinde at gmail.com
2013. Jún. 24., H, 09:46:43 CEST

T. rendezők,

Kizárólag a müszakiak miatt kérdem, hogy ha a két céldoboz szinkronizálva lett a verseny előtt aminek hatására ugye akkor együtt jártak, és az ellenőrzéskor volt köztük 4 mp, akkor valószínűleg az egyik doboz órája gyorsabban járt a másikénál. Ez azt jelenti, hogy az észlelt 4 mp fokozatosan épülhetett fel. Így a korrekció a korábbi befutókat előnyhöz juttathatta.

Ezzel együtt úgy vélem, hogy ha ennyire pontatlanok lehetnek az SI dobozok órái, akkor szükséges lenne egy esélyegyenlőséget biztosító megoldást alkalmazni a fontosabb versenyeken. A legegyszerűbbnek például az tűnne, ha a két céldobozt egy szinkronkábellel össze lehetne kötni.

Üdvözlettel / With best regards,
Kálmán

Kálmán Kinde
E: kalman.kinde at gmail.com