[Tajfutas] Nyilt level a KOB rendezobizottsagahoz

Csongrádi Jenő jcsong at hu.inter.net
2013. Jún. 20., Cs, 16:10:20 CEST

Gerzson, még egy dolog, lehet hogy ez csak az én problémám, majd meglátjuk.
A hét végére is jelzett kánikulában szombaton a következő távot kell
teljesítenünk:  rajtba         2450 m  155 m szint

                              selejtező  2800  m   55 m szint

                              VK-ba        1230 m     10  m szint

                              rajtba        1780 m    155 m szint

                             döntő         3500 m     30 m szint

                   Összesen         11760 m    405 m szint

Kénytelen vagyok megkérdezni: ez valóban egy középtávú bajnokság 65 év
feletti tájfutóknak vagy inkább nevezzük túlélő versenynek?

Mennyivel egészségesebb lenne csak egy versenyt futni a teljesen felesleges
selejtező nélkül!!!

Üdv

Jenő