[Tajfutas] Nyilt level a KOB rendezobizottsagahoz

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Jún. 19., Sze, 21:14:32 CEST

Sziasztok!

Mets Miklós álláspontjával sok tekintetben nem értek egyet.

Én egyébként, mint ahogy írtam már valahol, egy olyan javaslatot tudnék
> támogatni, hogy a selejtezőből, max a rajthoz állók fele juthasson döntőbe,
> a többi pihenhet délután.

Ezek szerint akinek nincs helye a váltóban, és a váltóval egyidejűleg
rendezett tét nélküli egyéni versenyen sem akar rajthoz állni, az a
délelőtti selejtező után csomagoljon és utazzon haza, vagy esetleg nézőként
maradjon csak ott a döntőre?

> Szerintem egy OB nem a B és C döntőkről szól, olyanokat nem is rendeznék,
> mindjárt lenne tétje a selejtezőnek, rangja a döntőnek.

A gondolatmenetet folytatva: az OB döntő nem is az öregurak és érett
hölgyek lassú iramú futásáról szól, tehát FN40-től (esetleg 45-től) fölfelé
száműzni kellene a bajnokságokból a szenior kategóriákat. (?)

> Magamfajták lehet el sem mennének, de olyat biztos nem lehetne hallani a
> célban, hogy de jó hogy nem hajtottam, így délután rövidebbet futhatok.

Ilyen vélemény megformálásárra nem emlékszem a levél előzményében. Zsebe
Isti problémája mintha egész másról szólna. Ha jól értem, azt szeretné,
hogy pl. mindig ugyanabban a percben rajtoljon el az F21E valamennyi
selejtező csoportjának egy-egy embere, s ezáltal csökkenthető lenne a
rajtidőköz. (Hasonlóan más olyan kategóriákban is, ahol több selejtező
csoport van.)

Üdv:
Gerzson