[Tajfutas] GPS térképhelyesbítéshez

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Jún. 17., H, 08:40:28 CEST

Csak nehogy valaki azt gondolja, ennyit elkölt és máris jó térkép lesz
belőle,  gondoljátok el , bár még tanultam is hegedülni, de egy
Stradivarival sem hiszem hogy bárkinek akusztikus élményt tudnék okozni :-)
És ahogy Janó sejti, jó szem kell hozzá, és évi kb 1000 óra terepen 3 éven
át, na utána meg már elég a tájoló, meg egy finomabb GPS, de attól nem lesz
jobb csak gyorsabb.
MM