[Tajfutas] Normafa vasárnap

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Jún. 14., P, 22:06:04 CEST

Sziasztok,
No, látjátok! Ez az üzlet! Ha itt vidéken kiejteném a számon, hogy edzőversenyért 500 Ft kérek, helyben lenyakaznának.
Volt erre egy próbálkozásom éles versenyen 1999-ben. Azóta is én vagyok a "fekete bárány".
Most azon töröm a fejemet, hogy össze kellene hozni a versenybírók (klubfüggetlen) szervezetét. Az MTFSZ-ben már majd mindenkinek van saját Bizottsága - élversenyzők (sicc), edzők, térképészek, szeniorok, stb. Talán ez a tömörülés is tudna egy-két épkézláb javaslattal előrukkolni.
Aki hasonlóan gondolja, írjon nekem magánban levelet.