[Tajfutas] negatív hír: pozitív doppingeset a tájfutásban

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2013. Jún. 14., P, 14:15:32 CEST

Messze nem. Torun Fossli volt a híresebb - ha szabad ezt mondani -
áldozat 1993-ban a VB váltón:

http://www.orienteering.asn.au/results/int/1993/woc93wre.html

Ha jól tudom, efedrinnel bukott meg, ami sima hátha elleni szerekben
szokott lenni.

De tudok olyanról is, ami nem került nyilvánosságra, legalább is nem
hivatalosan, mert nem követte semmilyen szankció.

D.