[Tajfutas] Találós kérdés Popeynek+ egy vizson totó kérdés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Jún. 13., Cs, 19:49:30 CEST

Én eddig sem olvastam az ellenőrző bírói jelentéseket és ezután sem
szándékozom olvasni az ilyesmiket. Nem tartoznak a kedvenc olvasmányaim
közé (amik leginkább matematikai írásművek, valamint érdekesebb tájfutás
témájú írások), ezért csak kíváncsiságból kérdezem, mit ír elő a szabályzat
ezek nyilvánosságra hozásáról? Talán kiemelt rangsoroló futamok esetén
kötelező nyilvánosságra hozni az ebj-t? Ezért Popey kérdésére én a
trail-o-s Z válaszra tippelek.

KGF