[Tajfutas] ÉOB eredmény

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Jún. 11., K, 17:07:05 CEST

Janó, igazad van, és nem is kritikának szántam, főleg nem, hogy már tudom,
szabályos ami volt :-)

A lényeg, hogy jó kis verseny volt, egy tavalyi, környékbeli OB-ból
kiindulva nem én voltam az egyetlen aki a pályakitűzéstől tartott, de most
tetszett az F50-es pálya, tán kicsit kevesebbszer adódhatott volna a körbe,
úton futás lehetősége, de akkor meg nagyon elfáradok az erdőben
botorkálástól. Úgyhogy kösz a versenyt a rendezőknek.
De ennek ellenére sem fogok egyesületi honlapokon molyolni eredmények után,
megvárom inkább azt a 2- 3 napot :-), és akkorra meg ugyois aktualitását
veszti.

Tényleg Route Gadget-en van névre szóló szűrő, ahol egyes emberek a
berajzolt térképeiket tudják megjeleníteni. Ebben a korban  már jól jönne
egy lista , hol is voltam az elmult hétvégéken ? :-)

MM