[Tajfutas] POCSB

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Jún. 10., H, 14:32:44 CEST

Nekem, úgy alakult a sorsom 1998 novemberében, hogy már elkerülhetetlenné vált nálam egy tüdőbeavatkozás.
Ezt követően jelentkezett nálam a futás közbeni erőteljes, hangos, lihegő fujtató "meghaló állapot".

Bocs mindenkítől, (akit ez pár pillanatig megzavar- megzavart) ezért kérem,ha jövőben még egyszer (ma már csak elvétve) találkoztok velem a terepen,
, ne vegyétek figyelembe levegővételes fulladó állapotomat.

Azt meg ne sajnáljátok már, hogy így több oxigént használok el mint ti, remélem azért még így is jut belőle nektek elég a verseny közben.

Ellentétben Miklós javaslatával, úgy érzem ,egy ma már szabad akaratból történő vélemény (pozítív-negatív) nyílvánítás megismerése a DEL-gomb idő előtti (olvasás nélküli) használata sehová sem fog vezetni.

Indultam már POCSB-n, voltam dobogós csapat tagja, ellenőrző bíró, térképhelyesbítő, így zárásként is csak azt mondhatom , hogy ez a csapatverseny forma az ilyen vagy olyan -általam is felvetett gondolat ellenére  a jövőben a hazai csapatbajnokság egyik legértékesebb versenyformája lehet.

Szép Napot: Popey