[Tajfutas] POCSB

Kovács Gábor borea at is.hu
2013. Jún. 10., H, 14:21:46 CEST

Sziasztok, ezen én is morfondíroztam, de arra jutottam, hogy nem teszi
egyenlőtlenné a feltételeket
(csak annyira, mint egy normál egyéni versenyen a pillangó).

Arra jutottam, hogy egy normál egyéni pályán a pillangó semmit nem
változtat, csak annyit, hogy a pálya bizonyos rész-szakaszait nem mindenki
egyforma sorrendben teljesíti.
Ezen még az sem változtat, ha a kötelező pontok mellett van x db
szabadonválasztott is. Hiszen az alapfeladat ugyanaz, a kötelező
pályaszakaszok megadott sorrendű teljesítése (melyek összessége mindenkinek
egyforma) és az hogy a szabadonválasztottakat melyik rész-szakasz alkalmával
fogod meg, az végül is mindegy. Sőt még talán érdekesebbé is teszi, főleg ha
a pillangó környékén van jónéhány szabadonválasztott is, mert ha jó a
pályakitűzés, akkor választhatsz, hogy melyik szv. pont a pillangó melyik
ágába essen bele. Lehet, hogy ez tulajdonképpen jó, ettől érdekesebb lesz a
verseny.

Én kíváncsiam várom!

Kovács G
(szintén PCSB-rajongó, szerintem a legérdekesebb bajnokságunk)