[Tajfutas] térkép papír

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Jún. 8., Szo, 14:44:37 CEST

Szia Pisti,
Ez nagyon jó hír, és én nem veszem zokon, mert ez egy szakmai cikk amit
írtál. Levelednek ott a helye az egyesületi listán is.
Én bizton nem vagyok jelenleg nagyfelhasználó, de érdekel a termék, kérnék
tőled műleírást. (és adandó alkalommal egy mintát)
A térképjavítók is bizonyára jó hasznát veszik, ha az alaptérképet erre a
papirosra nyomtatják ki.

Ui: elsőre 1980-ban volt kezemben vízálló térkép Svájcban. Belehasaltam egy
sáros alpesi, hegyi erecskébe, felállást követően belenyomta a tiszta vizű
részbe a térképet, oszt nyomtam tovább.