[Tajfutas] tájfutó történet több magyar hírrovatban

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Jún. 7., P, 16:45:08 CEST

Ez így van..............

Ez is nemrégen történt meg velem.

A hollókői térképhelyesbítés végnapjainak egyikén egy meredek oldalban összetalálkoztam  vaddisznó úrral.

Előre szóltam neki , hogy jövök !...-hangosan köhögtem, fütyöltem, beszéltem hozzá.... az felém nézett, elszaladt oldalirányba, majd hirtelen felém rohant..

Én, ekkor a kettes-hármasban, egy csapáson próbáltam meg kikecmeregni a bozótosból a rövidebb úton (..hogy minek mentem bele, nem tudom) aztán már nem volt mit  tenni mert nagyon közeledett felém, így bevágtam magam a csipke és kökénybokrok közé, közben hirtelen odadobtam a közelődő-rohanó- kan felé az utolsó kis szendvicsemet.

Az, meg mintha mi sem történt, nyolcvannal elhúzott mellettem ,sárba dagasztva a számomra akkor még oly fontos szendvicsemet.

Hát nem mondom egy kicsit ekkor is felment a vérnyomásom.

további Szép Napot
mindenkinek
Popey