[Tajfutas] POCSB - a közvetíthetetlen?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Jún. 6., Cs, 17:22:22 CEST

Szia,
Elárulom neked, hogy POCSB-n még sose voltam. A pécsi esetében a céltól 200m-re lévő Mecsextrém Parkban tartottam "bugyuta" bemutatót, amire pár versenyző is odamerészkedett. Csak lányom híradásaiból, elbeszéléseiből és a versenyekről készült fotókból van információm. Vedd ki a megnevezésből, hogy Országos Bajnokság, hírdesd meg nem minősítő versenyként és rendezd meg, ott lakhelyedhez közel, oszt számold össze az indulók számát.

Ha tehetném, akkor dronokkal (mint svájci VB) követném és élőben nyomnám a neten a borókában tájékozódó ügyeseket és ügyetleneket is.
Sajnos nem készült el az a videó összeállítás még, ami a jun. 11-i MikrO-Sprint-ről készült, mert a segítőtárs vinyója beadta az unalmast. Kis terület, jó szórakozás.

Te se nézd a Jukola éjszakai közvetítését, és ne figyeld a Finn VB közvetítését sem, mert untatni fog.

A WMOC összehasonlításodat nem értem, én is élveztem és csodáltam a idős korosztályok fantasztkus hajráit. Itt voltál rajta?
A POCSB pont olyan marad, ahogy leírod. Ezen nem kell aggódnunk.

Én azon ténykedem, hogy sportágunk játékos egyszerűségét mutassam be az embereknek. (akár 10x12 méteres területen)