[Tajfutas] off

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2013. Jún. 6., Cs, 16:38:47 CEST

  Tehát a szabályzat szerint csak az egyesület, stb. lehet az mtfsz tagja.?, akiknek a véleményét nem dobják szemétbe?  Pedig, a "nyakkendősöknek" illene figyelembe venni a fizető tagok (sőt: a jó ötleteket a NEM "tagoktól" is!!!!!) véleményét is, ha megtalálja az elte.hu levelező listáját! Azt hiszem a "SZOLGÁLATI ÚT" MEGVÁLTOZOTT!!!   Ha a GERZSON tag!!! Miért kellene MAGÁNBA kérdeznie, esetleg a válasz engem is érdekel!!! Viszont akkor amikor felemelik, ill befizetéseket kell  a tagoknak fizetni, akkor tag vagyok? ÉN ELOLVASTAM ÉS TUDATOSÍTOTTAM AZ ALAPSZABÁLYT!  Sőt a LABDARÚGÓKÉN IS ÁTRÁGTAM MAGAM, ahonnét lehetne elnökségünknek is ötleteket meríteni! Persze először is tudatosítani kellene a tájfutáshoz való elkötelezettséget!   ViPi -- Eredeti üzenet -- Feladó: miklos mets <miklos.mets at gmail.com> Címzett: tájfutó lista <tajfutas at lazarus.elte.hu> Elküldve: 2013 . június 5. 23:3 Tárgy : Re: [Tajfutas] off   előző levelemmel azokat próbálom segíteni, akik valóban hozzá szeretnének tenni a sportágunkhoz, ki, mit hogy tehet.MM  2013. június 5. 22:53 miklos mets írta, <miklos.mets at gmail.com>:    Sziasztok, érdemes elolvasni az alapszabályunkat, különös tekintettel arra kik a tagok, és mik a tagok a jogai és kötelezettségei. Nyilván a levlistán nem csak tagok vannak, az nem baj, bárki véleményt formálhat, kérdezhet,  de a tagoknak illetve/és képviselőiknek vannak jogai vagy kötelezettsége.Karesz, hidd el a listára írt remekműveknél százszor hasznosabb módszerek is vannak.Oszi, még jobban fogsz nevetni ha kiszámolod  8 (4)/1000 mennyivel jobb arány, mint 1/10 millió :-)   az alapszabályból:A Szövetség tagsága önkéntes. Tagjai az őket megillető jogok és terhelő kötelezettségek terjedelme alapján rendestagok (továbbiakban: tagok) vagy tiszteletbeli tagok.(1) A Szövetségnek ezen Alapszabály szerint kizárólag olyan sportszervezetek és sportiskolák, valamint az utánpótlás-nevelés fejlesztését végző alapítványok lehetnek tagjai, amelyek az adott sportág versenyrendszerébenrészt vesznek. A sportágban tevékenykedő sportszervezetek és sportiskolák, valamint az utánpótlás-nevelésfejlesztését végző alapítványok felvétele a szakszövetségbe nem tagadható meg, ha a Szövetség Alapszabályánakrendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismeri el, és a felvételhez jogszabályban meghatározott feltételekfennállnak.(3) A tagok a tagdíjfizetési kötelezettségüknek minden év március 1-ig kötelesek eleget tenni. Tagdíjfizetési kötelezettségükelmulasztása esetén, a 10. § (1) pontjában meghatározott jogaikkal nem élhetnek – automatikusanfelfüggesztésre kerülnek – mindaddig, amíg a tagdíjat be nem fizetik. MM  _______________________________________________Tajfutas mailing listTajfutas at lazarus.elte.huhttp://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas