[Tajfutas] Nem, hát nem....

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2013. Jún. 6., Cs, 11:51:15 CEST

Mondjuk én arra is kíváncsi leszek, hogy ez a Sprintváltó meghonosítása
hány klub távolmaradását fogja eredményezni 21-ben. Mert az odáig oké, hogy
a PVS-SZV-DTC szentháromság lemeccseli a saját rangadóját, de pl. a Spari,
MOM, Tipo, akik közül legalább kettő szintén meghatározója az F21-es váltó
mezőnynek esélyes, hogy megfeneklik. Az ETC is valószínű egy szenior és egy
szlovák hölgyet fog bevetni (frenetikus). Személy szerint én biztos nem
fogok soha sprint váltózni, mivel a legtehetségesebb női versenyzőnk 12
éves, és mire ő beér, engem már biztos újra pelenkázni kell majd. (de ezt
tekintsük lábjegyzetnek.)

Illetve tudom én, hogy a nemzetközi szabványhoz illik, és a női
egyenjogúságnak sem vagyok a megátalkodott ellensége, de valószínű kevesebb
vér fog folyni a befutóban ha hölgyek a záróemberek.

Mindenesetre én azért várom ezt a versenyformát, főleg, hogy le lehessen
belőle vonni a konzekvenciákat.

(Remélem a levelem átmegy a Miksi féle szűrőn és egy karakternyi p*litikát
sem rejt magában)

zsebeisti