[Tajfutas] Nem, hát nem....

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Jún. 5., Sze, 19:45:26 CEST

Szóljál be nyugodtan ..... Mint írtam nem a beltartalmi értékével van gondom a pontbegyűjtővel.
Csak neked, csak most, itt újra leírom, nem kisbetűkkel: "Nem a belső szakmai értékét kritizálom. Nagyon jó edzésgyakorlat."

 Amúgy ha jól emlékszem Ti hoztátok haza ezt a versenyformát is meg a 24 órás váltó öteletét is Németországból, bambi fogyasztása mellett.
Neked nem ajánlom a Jukola és Venla váltó követését a netTv-n. Túl unalmas lenne számodra. http://areena.yle.fi/tv/1548012

A szövi cikkben olvasható mondat: "Egy négytagú grémium dolgozta ki a javaslatot, amelyet május folyamán egy közel 50 tagú referencia-csoport (bajnoki pontverseny első tíz helyezettje, szenior bajnoki pontverseny első hat helyezettje, érintett bizottságok tagjai) véleményezett."

A bajnoki pontverseny első 10 helyezettje. Ezek bizonyára klubok, szakosztályok. Ott "x" vezető megbeszélte az álláspontott "y" és "z" edzővel, hogy ez a szakosztály véleménye oszt beküldték a grémiumnak. Nálatok a TIPO-nál hogyan történt, gondolom benne vagytok az 1-10-ben?