[Tajfutas] Nem, hát nem....

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2013. Jún. 5., Sze, 19:05:00 CEST

> A régi CSB-vel kapcsolatban Kovács Petivel és Mozsárral maximálisan egyet
> értek. Ebben a formában egy értelmetlen egyéni és nem csapat verseny. Nem
> is értem mit keres még az OB-k sorában a régi...
>
> Üdv.
> Bence

Itt egy kis kiigazítást tennék:
Én sajnos olyan kevés versenyen indulok, hogy a hagyományos OCSB-vel sincs
semmi bajom, örülük, ha rajthoz állhatok rajta, akármilyen is.
Kétségtelenül ráfér egy ráncfelvarrás, teljesen jogosak azok a felvetések
is, miszerint nem olyan "igazi" csapatverseny. Most viszont itt van a
lehetőség, hogy ötleteket adjunk a megreformálásán dolgozóknak, ebből
kijöhet egy izgalmas(abb) versenyforma. Ne tartsátok magatokban az
ötleteiteket! Nem baj ha vad ötletek, mert hátha van köztük olyan, amit
majd beépítenek belőle.
És bár macerás lehet, ebben az esetben én is javaslom a MMiki által
említett hivatalos utat, mivel ez nem az idei OCSB-re vonatkozik, még bőven
van idő leírni, elküldeni az ötleteket.

A túl sok OB-ról pedig: nemrég azt olvastam valahol, hogy az Elnökségnek
deklarált célja, hogy sok OB legyen. Valóban lehet ezen fanyalogni, és az
extra kiadások is jogos ellenérvek lehetnek, de én az Elnökség álláspontját
is megértem.
Manapság nehéz olyan OB-t találni, ahol nincs erős mezőny, de nehéz olyan
kupaversenyt találni, ahol erős mezőny van. Ha (szinte) csak az OB-kon
lehet erős mezőnyöket összehozni, akkor ez egy járható út arra, hogy
elegendő számú erős mezőnyű versenyünk legyen.
Sajnos nem gondolom, hogy kevesebb OB esetén növekedne a kupaversenyek
látogatottsága.

Ez persze nem az abszolút igazság, hanem csak az én véleményem.

*(Kicsit olyanok vagyunk mint a hibbant bélyeggyűjtők: kiad a posta egy új
bélyeget: megveszem. Kiad öt sorozatot: megveszem. Kiad harmincöt
sorozatot: szívom a fogam, úgy kell összekaparni rá a pénzt, de megveszem,
mert gyűjtő vagyok.*
*Rendeznek egy OB-t valahol: elmegyek. Rendeznek harmincötöt: szívom a
fogam, úgy kell összekaparni rá a pénzt, de elmegyek, mert tájfutó vagyok,
és az OB "számít".*
*Asszem' ez már pszichológia, de hát kik a pszichológiai esetek, ha nem mi?)
*

üdv mindenkinek:
kovacsp