[Tajfutas] Vadaskert hosei - Vizsla K-3

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2013. Jún. 2., V, 22:53:27 CEST

Vadaskert hősei!

Kedves Sporttársak!

Megköszönjük a részvételt és hogy ennyien
eljöttetek a szerencsére kedvező időjárásban
a Vizsla Kupa 3. fordulójára.

Én viszont csúnyán elhibáztam a szombati versenyünk
pályaadatait.
Még keresem az okát, mert legjobb tudomásom
szerint ugyanúgy dolgoztam, mint az előző két
alkalommal, de tény, hogy kb. másfélszeres
hosszúságúak voltak a pályák, mint a kiírtak.
Ez kb. olyan, mintha az OCAD 1:15 000 méretarány
szerint dolgozott volna.

Ide írom a kézzel mért pályaadatokat, hozzáadtam a
térképrajtig megteendő 200 m-t is és pótlom
a szintkülönbségeket:

Rövid könnyű: 2,0 helyett 3,1 km/160m
Hosszú könnyű: 4,1 helyett 6,2 km/370m
Rövid technikás: 2,8 helyett 4,3 km/220m
Hosszú technikás: 4,4 helyett 6,6 km/365m
XL: 6,3 helyett 9,6 km/460m

Sajnálom és elnézést kérek mindenkitől, akit
megtévesztettem ezzel. Nem volt szándékos,
de mostantól éberebb leszek és erre is figyelek.

Mindenesetre minden elismerésem azoké,
akik a számukra megszokottnál, avagy a
számítottnál nagyobb fizikai megterhelésnek
tettünk ki és ennek ellenére teljesítették a pályát.
Most már érthető, hogy a - bozót, kövek, aljnövényzet és a szintkülönbségek
mellett - mi okozta a nagy győztes-
és egyéb időket.

Ráadásul további hiba volt, hogy két ellenőrzőpont - a
48-as és az 54, rossz helyre került (kb 20-30 m-rel odébb),
nem a jó stekkel megjelölt helyre.
Erre is jobban oda kell figyelnünk.
Súlyos tapasztalatokat szereztünk, amiből okulunk.

Az eredményeket holnap küldöm a listára.

Üdv, kisDüdü