[Tajfutas] Vizsla Kupa 06.05

Hodossy Béla hobela37 at freemail.hu
2013. Jún. 1., Szo, 20:57:44 CEST

Kedves Zoli!A mai Vizsla Kupán indulva az RT 2,8 km pályát választva otthon figyelmeztettCserteg Pista barátom, hogy ez a pálya lényegesen hosszabb.Mérés közben döbbentem rá, hogy nem kötöttem be a pályába a 41-es pontot.Lemérve a légvonali utat 4230 métert kaptam 2800 helyett! Szerintem Te le sem mérteda megadott pontokkal keletkezett pályát (RT 49-41-42-43-52-44-45-46-56)!A pályák berajzolásához, rendes versenyeken van egy minta pálya ellenőrzésre, az olyanoknak mintén is vagyok akik alig látják a piros karikákat a számokról nem is beszélve, éshajlamosak pontot kihagyni a listából is. Igaz én is ellenőrizhettem volna a lista alapján. Remélem a következő Vizsla kupán a pálya hossza a megadott lesz és ellenőrzésre is lesz lehetőség.  Üdvözlettel  Hodossy Béla