[Tajfutas] Fw: Levlista válasz- OÉB rajtlista szervezés

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2013. Jún. 1., Szo, 11:42:16 CEST

Ahoj!

Én általában még a kőkorszaki 2003-as progik felhasználója vagyok, de már ezekben is csak egy gombnyomás volt szétválasztani az összes kategóriákon belül esetleg egymás mögött induló klubtársakat...azt hozzátenném, hogy azért a igényes sorsoló végignézi ezután is a listákat, ahogy ők is tették, mert az üres helyek be tudnak zavarni a kis létszámú kategóriákban, ahol tényleg előfordulhat, főleg Pesten, hogy indul pl. 6 sparis, 3 momos és 2 vakant, akkor "kézzel bele kell nyúlni", hogy többé-kevésbé szabályos legyen, de egy OB-n nincs ezzel probléma, illetve további talán 5 percet vesz el az ember életéből.
A levélből inkább az derül ki, hogy az ONEB előtt ismerkedtek/tanulták meg a progik használatát...nem igazán értem mire ez a nagy felhajtás :-)

Engem inkább az izgat, hogy a pályaadatokat és főleg a szinteket ugyanolyan komolysággal kell-e venni, mint ahogy az ONEB-en voltak, mert akkor a felnőtt 10,8/450 - 80 percre tervezett pálya az inkább 600+ lesz, de az is lehet, hogy a magamfajta elsőrajtkockás hobbit(ájfut)ók túlélése végett lett így kitalálva, persze mindegy, mert úgyis az első helyezett lesz a bajnok, csak egy megérzés :-)

Béke
Oszi