[Tajfutas] Fwd: erdőtörvény

Holluby Andras hollomester at freemail.hu
2013. Júl. 30., K, 08:15:26 CEST

Az fog történni vele, hogy oda fog kerülni ahova való, vagyis a természet nagy körforgásába!A növényevő állatok salakanyaga ugyanis nem veszélyes hulladék, hanem a növényeknek nagyon jó tápanyagot adó trágya.Amit egyébként más helyeken komoly anyagi ráfordítással juttatnak el a földekre. Itt legalább ezt a lovak és lovasaik megteszik ingyen!   :-) H.A.