[Tajfutas] árak

fehérfecó (ztc) zala.ztc at zalaszam.hu
2013. Júl. 10., Sze, 11:52:19 CEST

Sziasztok!

Elszabadultak!
Mármint az árak.

Az elmúlt hétvégén és a hónap végén is rendeznek egy napon kétfordulós országos rangsorversenyt.
Számomra, aki sok gyermeket versenyeztet, fontos: mi, mennyibe kerül. Meglepődve, sőt felháborodva olvasom a kiírásokban szereplő árakat. Egy 16-os vagy 18-as korosztályú versenyző számára milyen magasak a nevezési költségek. (és persze a felnőtteknek, szenioroknak is magas)
Magam is rendeztem és rendezek néhány versenyt, és tudom, hogy a több futamos versenyek esetében számos költség kiadás csak egyszer jelenik meg, ugyan úgy mint az elvégzett munkát is csak egyszer kell megcsinálni.

De a lényeg:
Egy országos rangsor verseny, - említett versenyek rövid és középtávon - miért kerül többe, mint egy OB? (lásd idei KOB és ROB) Az OR két-két futama 3000 Ft, míg az OB-k nevezési díja 2700 és 2600 Ft a két futamra.
Ja és persze a színvonal, szolgáltatás, terep, térkép minősége, pályák, mezőny, díjazás messze nem összehasonlíthatók az OB-kkal. (mert ugye abban megegyezhetünk, hogy az idei KOB minden szinten nagyon jól sikerült és várhatóan a Spari is mindent megtesz a ROB sikeréért)
Nem lehet valahol határt szabni?
Vagy én szabjam meg a határt azzal, hogy nem megyünk el ezekre a versenyekre?

Nem minden szülő engedheti meg magának, hogy finanszírozza a gyerek sportolását.

üdv
Fehér Ferenc
ZTC