[Tajfutas] Bevételi lehetőség az MTFSZ számára

Bánki Zoltán bankizoli33 at gmail.com
2013. Júl. 10., Sze, 09:14:26 CEST

Sziasztok!

Köszönettel vettük a szép számú érdeklődést, a tegnap elindított
szponzorprogram iránt.

Felmerült egy pár olyan kérdés amit itt is meg kell osztanom a félreértések
elkerülése érdekében.

1., Igen, a szövetség vezetői tudtával, kontrolljával történik minden.
2., Nem, nem ingyenes a házhoz szállítás, a GLS szállítja 1000 Ft -ért. A
termékeket átvételkor a futárnak kell fizetni.
3., Nem, nem fogjuk itt reklámozni a céget!

Egy dolgot kérek, azoktól akik fogyasztanak vitaminokat, táplálék
kiegészítőket, és hajlandóak váltani, annak érdekében, hogy az eddig másnak
adott profitból az MTFSZ büdzséjébe vándoroljon minden bogyó után 10%, hogy
keressenek meg magánban, és ellátom őket minden hasznos infóval.

Még egyszer köszönjük a jelentkezéseteket, legközelebb augusztus elején
szeretnék írni ebben a témában ide a listára, hogy elmondhassam, hogy
mekkora bevétel érkezett a szövi számlájára a vásárlásainkból...

Üdv,

Banyesz

Ps.: A VB-n pedig nyomjátok lányok fiúk! Gratula Zsoltnak a tegnapihoz!!!