[Tajfutas] WOC2013 - Sprint döntő - az épített környezet

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Júl. 8., H, 21:15:12 CEST

Nem, nem!!
Azt én úgy hívom és így szerepel a térképeimen, hogy "terem-tájékozódás". Én mini bójákat használok, de jól ismerem a zöld vödröket is. Sokat szállítottam őket az autóm hátuljában, és itt parkoltak nálam a tetőtéri szobában.
Legutóbb a Balaton Kupán ezeket használták az eredményhirdetésnél  "dobogóként". Látod mi mindenre jók, ha fejtetőre fordítják. :))
http://indafoto.hu/balazs_fenykepei/2013_06_0607_balaton_kupa
Janó, vagy Ónaj

Ui: Lomnicnál (Tátra) a befagyott tó jegén is használták már őket csapatépítő tréningre. És tessék megnézni a "vödröket", ha mécsesek világítanak bennük a setét teremben.