[Tajfutas] Junior VB középtáv

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2013. Júl. 4., Cs, 13:40:37 CEST

 *2013. július 3. 17:18 miklos mets írta,
**<**miklos.mets at gmail.com*<miklos.mets at gmail.com>
*>**:**
*

> * *
> *Egy klasszis tájfutó mondta nekem több mint 35 éve, hogya "Ha" meg a
> "Volna" nem is indult a versenyen. És tényleg, azóta sem.**
> *
> *MM*

Dehogynem! Most igen!
Janó rávilágított, hogy most F20A-ban indultak, és a 62. ill. 63. helyet
szerezték meg (esetleg az 1. és 2.-t, bár nem őket hirdették ki)

Más:
Szintén Janó utalt rá, hogy két térkép hasonlósága még nem feltétlenül
jelenti a két terep hasonlóságát.
(ettől függetlenül a KOB-VOB tényleg elég jó ráhangolódás lehetett a
csapatnak).

Ugyan nem tartozik szorosan a tárgyhoz, de ugyanez fordítva is igaz lehet:
két hasonló terep, (vagy akár ugyanaz a terep) más helyesbítőknél másként
mutathat papíron, ld. melléklet.
Valószínűleg a terepen mindegyik ugyanolyan jól használható.
(nagyobb felbontásban is megvan, aki kéri, annak elküldöm)

kovacsp