[Tajfutas] Erdőbe menni?

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2013. Jan. 25., P, 11:08:16 CET

Én egyszer már csináltam ilyet, Ábel egyik versenyén átvágtam a Sugáron,
ennél jóval nagyobb tömegben.
Akkor logikusnak tűnt, hogy azért szeli át az átmenet a Sugárt, hogy
átfussunk rajta, de utólag Skuló Marci mondta, hogy tulajdonképpen nem lett
volna szabad, mert áthatolhattalan épületnek volt jelölve, és a feladat az
volt, hogy merről kerüljünk. Igaza van, de Ábel vajszívű volt, és nem zárt
ki, persze meg sem mondtam neki :-)
Bár gyorsabb nem volt, csak rövidebb.

Egyébként néhány éve a WestEnd-be már meghirdettek egy ilyen versenyt, de
aztán az áruház lefújta, sajnos.
Nyilván a veszélyességre hivatkoznak, de jó időpontválasztással (pl. dec.
27. hajnala, vagy valamikor zárás után) csökkenthető a kockázat.

Kellő előkészítéssel ennél vadabb dolgok is megoldhatók, a Red Bull pl.
csinált már MTB-downhill versenyt a Deák téri metróaluljáró-rendszerben, ha
jól tudom, Kesztyűs Szilvi keze is benne volt a dologban. Őt kellene
meggyőzni, hogy szervezzen ilyet is :-)

kovacsp