[Tajfutas] HOB 2013 előzetes pályaadatok

Bánki Zoltán bankizoli33 at gmail.com
2013. Jan. 23., Sze, 20:00:05 CET

Teljesen igazad van Gábor!
 HOB legyen hosszú, de nagyon.  Én pl 35-40-ben kiírt 14 kilis pályákat
alföldön kimondottan rövidnek tartom hosszú OB-nak, ismerve a mezőny
erősségét. A 35-ös mezőny nagy részének ez a 14 km, egy teljesen átlagos
hétköznapi futás, hegyen...  Éppen ezért roppant kíváncsi vagyok, hogy hány
szenior indulója lesz a 21-es mezőnynek :) Ha tippelhetek, ez a szám
meghaladhatja a 10-et is.