[Tajfutas] Ki Ő valójában?

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Jan. 21., H, 17:26:22 CET

Sziasztok

Szerintem kevesebb, mint 20 evvel ezelott fejezte be a tajfutast Simon.  En ismerem ot, nagyon jo versenyzo volt es meg annal is jobb terkepkeszito.  Egyike azoknak a terkepeszeknek akikkel mindig osszhangban voltam.  Ugy ismerkedtem meg vele szemelyesen, hogy gratulaltam neki a terkepeihez.  Joforman soha nem hibaztam semmi versenyen ahol az o terkepen futottunk. Ha jol emlekszem a Southern Navigators nevu Londontol delre fekvo klubnak volt a tagja.  Mindig is kicsit kulonc volt, de echte angol modon, azaz, hogy kulonos de szeretheto volt.

Julia

futó?