[Tajfutas] Sítájfutó OB Bánkút

Tamás Tibor t.tamas1 at chello.hu
2013. Jan. 20., V, 20:53:21 CET

Sziasztok!

Szeretném megköszönni a rendezőknek, hogy vasárnapi kérésemet teljesítették.
Mivel színtévesztő vagyok, így a pálya berajzolását sem látom rendesen, főleg ha sárgán vannak a pontok, de ráadásul az úthálózat is bekavar számomra a színével , mert összekeverem azt a pálya benyomtatásával. Tehát számora a térképolvasás egy néha-néha már megfejthetetlen rejtvények halmaza.

A segítség a rendezők részéről abban nyilvánult meg, hogy egy általam prezentált alkoholos filccel átrajzolták a térképen a pályámat. És agyamban lőn világosság. Rápillantottam a térképre, és már láttam is, hogy merre az arra.
Nagyon szépen köszönöm még egyszer ezt a gesztust!

Üdvözlettel!
Tamástibi